\
  The most prestigious law school admissions discussion board in the world.
BackRefresh Options Favorite

If Trump tweets this new WWE CNN video lib heads will explode (link

https://instagram.com/p/BWkteJ7DpFY/ Lol
Frank Lloyd Wrong
  07/16/17
180
Wilbur Mercer, permanently embarrassed millionaire
  07/16/17
LOL! legit 180
I, for one, welcome our NAZI overlords
  07/16/17
what's top kek
:D
  07/16/17
Production value on this is insane!
Library Bathroom Holocaust
  07/16/17
...
Frank Lloyd Wrong
  07/16/17
weaponized autism
@realmanowar
  07/16/17
lol
Don Kihote
  07/16/17
whose face appeared on the black guy?
{:{|}
  07/16/17
John Cena i think
Frank Lloyd Wrong
  07/16/17
yup https://www.youtube.com/watch?v=oHC1230OpOg
the lonely poolboy
  07/16/17
lol
Dux
  07/16/17
https://www.youtube.com/watch?v=2YOkY53zaUU
..,..,..,.,.,.,:,,:.,.,,:::.,.,.:,...:..:.,:.::,.
  07/16/17
https://www.youtube.com/watch?v=maEOT7o2JhE
:D
  07/16/17
pretty good cgi or whatever the fuck that is. 180.
jacob snell
  07/16/17
lol
bks
  07/16/17
I just threw up I haven't ever experienced this fucking much...
gogogogol gurgle slurp slurp
  07/16/17
LOL@ Hillary's reaction
htt
  07/16/17
...
Don Kihote
  07/17/17
...
slimp
  07/17/17
LMAO
t. beckersted
  07/19/17
...
Alex Jones
  07/17/17
https://twitter.com/kimdotcom/status/886673022190460929
:D
  07/17/17
Amazing
"b-b-but TRUMP!" said pussy
  07/17/17
180
(pensionato)
  07/17/17
...
Consuela
  07/19/17
...
xt
  07/19/17
yep if Trump tweets this new WWE CNN video lib heads will ex...
honiara
  07/19/17
best thing Ive seen all day
michael doodikoff
  07/19/17


Poast new message in this thread



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 5:40 PM
Author: Frank Lloyd Wrong

https://instagram.com/p/BWkteJ7DpFY/

Lol

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33788856)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 5:42 PM
Author: Wilbur Mercer, permanently embarrassed millionaire (Wilbur Mercer)

180

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33788864)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 5:43 PM
Author: I, for one, welcome our NAZI overlords (Pederastrian)

LOL!

legit 180

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33788874)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 5:44 PM
Author: :D (5000 mcg B12/wk, 150 mcg iodine/day, 250 mg algal DHA-EPA/day)

what's top kek

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33788877)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 5:45 PM
Author: Library Bathroom Holocaust

Production value on this is insane!

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33788881)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 5:54 PM
Author: Frank Lloyd Wrong



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33788914)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 5:54 PM
Author: @realmanowar (man o' war)

weaponized autism

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33788915)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 5:56 PM
Author: Don Kihote

lol

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33788925)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:15 PM
Author: {:{|}

whose face appeared on the black guy?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789033)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:18 PM
Author: Frank Lloyd Wrong

John Cena i think

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789050)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:53 PM
Author: the lonely poolboy

yup

https://www.youtube.com/watch?v=oHC1230OpOg

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789233)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:19 PM
Author: Dux

lol

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789058)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:20 PM
Author: ..,..,..,.,.,.,:,,:.,.,,:::.,.,.:,...:..:.,:.::,.


https://www.youtube.com/watch?v=2YOkY53zaUU

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789060)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:22 PM
Author: :D (5000 mcg B12/wk, 150 mcg iodine/day, 250 mg algal DHA-EPA/day)

https://www.youtube.com/watch?v=maEOT7o2JhE

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789072)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:24 PM
Author: jacob snell

pretty good cgi or whatever the fuck that is. 180.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789084)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:49 PM
Author: bks (books tp)

lol

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789215)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:51 PM
Author: gogogogol gurgle slurp slurp

I just threw up I haven't ever experienced this fucking much winning in my life

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789224)



Reply Favorite

Date: July 16th, 2017 6:53 PM
Author: htt

LOL@ Hillary's reaction

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33789235)



Reply Favorite

Date: July 17th, 2017 12:28 AM
Author: Don Kihote



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33791724)



Reply Favorite

Date: July 17th, 2017 12:38 AM
Author: slimp



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33791759)



Reply Favorite

Date: July 19th, 2017 3:25 PM
Author: t. beckersted

LMAO

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33810290)



Reply Favorite

Date: July 17th, 2017 12:26 AM
Author: Alex Jones



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33791717)



Reply Favorite

Date: July 17th, 2017 12:28 AM
Author: :D (5000 mcg B12/wk, 150 mcg iodine/day, 250 mg algal DHA-EPA/day)

https://twitter.com/kimdotcom/status/886673022190460929

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33791723)



Reply Favorite

Date: July 17th, 2017 12:29 AM
Author: "b-b-but TRUMP!" said pussy

Amazing

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33791725)



Reply Favorite

Date: July 17th, 2017 12:34 AM
Author: (pensionato)

180

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33791744)



Reply Favorite

Date: July 19th, 2017 1:25 PM
Author: Consuela



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33809424)



Reply Favorite

Date: July 19th, 2017 1:26 PM
Author: xt



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33809434)



Reply Favorite

Date: July 19th, 2017 1:41 PM
Author: honiara

yep if Trump tweets this new WWE CNN video lib heads will explode

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33809540)



Reply Favorite

Date: July 19th, 2017 3:22 PM
Author: michael doodikoff

best thing Ive seen all day

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3676724&forum_id=2#33810273)