\
  The most prestigious law school admissions discussion board in the world.
BackRefresh Options Favorite

BIRDSHIT Amerikkkans are probably the MOST ugly people on EARTH nowadays

BIRDSHIT US obesity, not just a few pounds overweight but in...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
Birdshuts have no response to this
A Jurisprudence is Performed
  01/11/19
https://www.youtube.com/watch?v=m7nkT2H2dw4
Bart O'Kavanaugh
  01/11/19
do you concede scotch-irish coastal southerners in their tee...
JFC
  01/11/19
lol wtf? r u kidding me, all southerns look like semi retard...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
what is the most attractive race to u, turd?
JFC
  01/11/19
something like this... north african italian chic, she looks...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
yeah she's aight
A Jurisprudence is Performed
  01/11/19
looks turd liek u. almost as if ppl are naturally attracted ...
JFC
  01/11/19
i like any type of chic except for ALL BIRDSHITS and most DI...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
(racist)
JFC
  01/11/19
britain is even worse
a den of proles
  01/11/19
nah cause it doesnt have as many fat bitches, yea its still ...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
Agreed, much worse. Not just fat but pale as fuck with terr...
;;;;;;...;;;;;..;;
  01/11/19
All turdskins who can afford to be, are obese (they cook eve...
animeboi
  01/11/19
at least they have nice brown skin and pretty eyes and don't...
Scarlett O'Hara
  01/11/19
lol u stupid nigbitch, u dont even know wtf indian men look ...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
Lol
lawman8
  01/11/19
...
AssFaggot
  01/11/19
hahahahaha
ddr
  01/11/19
tommy, you call black women ugly all the time why get angry...
Scarlett O'Hara
  01/11/19
black amerikkkan women are disgusting landbeasts, stfu bitch...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
Love this side of TT
lawman8
  01/11/19
it really came out when he had to deal with dindu clients. h...
wesley willis
  01/11/19
...
man o' war
  01/11/19
actually, this is fuking CR... dealing with dindu clients re...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
lmao
guy who gets it
  01/11/19
...
wesley willis
  01/11/19
lol
guy who gets it
  01/11/19
...
Morning In America
  01/11/19
Rofl holy shit
shekels
  01/11/19
...
man o' war
  01/11/19
Indian women are good looking in certain respects imo (often...
guy who gets it
  01/11/19
it depends faggot, they have 180 tits usually and actually g...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
eh the general trend of seeing indian women in US seems they...
guy who gets it
  01/11/19
yea definitely. why are ththey even uglier than European wh...
Scarlett O'Hara
  01/11/19
I definitely think it revolves not just around obesity, but ...
guy who gets it
  01/11/19
lol even UMC is shit, there is NO fucking good looking class...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
it is the insane hormones in meat in the US. causes big shou...
.,.,,.;;...;;.;;;.;.;.....;.;;;;.....;
  01/11/19
*feeds you some hay*
.,,,.,.,,...,.,:,:,,...,::,...,:,....:..,:.::,.
  01/11/19
sigh always a scared as shit pumo...
Scarlett O'Hara
  01/11/19
...
wesley willis
  01/11/19
Nothing is more ugly than abbos
Morning In America
  01/11/19
and yet azn and white girls would rather have the worst look...
Maori woman performing defiant haka
  01/11/19
except thats not even true, u dumb birdshit juice deprived f...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  01/11/19
it's literally fact 💩 boi, even bluesmoke rated turd men ...
Maori woman performing defiant haka
  01/11/19


Poast new message in this thread



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 7:02 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl POTUS shutting down AZNmen's reproductive organs FOREVER)


BIRDSHIT US obesity, not just a few pounds overweight but insane obesity is unknown in most of the world.

Combined with Amerikkkans inability to dress well, and plus BIRDSHIT's TTT northern EURO skin and PAthetic aging just DEVASTATES any argument they are NOT the most ugly people on EARTH.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37571845)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 8:30 AM
Author: A Jurisprudence is Performed

Birdshuts have no response to this

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37571977)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 8:36 AM
Author: Bart O'Kavanaugh (lawman8)

https://www.youtube.com/watch?v=m7nkT2H2dw4

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37571986)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 8:38 AM
Author: JFC (lawman8)

do you concede scotch-irish coastal southerners in their teen years are some of the most beautiful ppl on earth?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37571990)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 11:48 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl POTUS shutting down AZNmen's reproductive organs FOREVER)


lol wtf? r u kidding me, all southerns look like semi retarded shit, total fucking BIRDSHIT

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572928)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 4:24 PM
Author: JFC (lawman8)

what is the most attractive race to u, turd?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37574972)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 4:27 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl POTUS shutting down AZNmen's reproductive organs FOREVER)


something like this... north african italian chic, she looks almost south asian: https://www.instagram.com/ahlamelbrinis/

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37574991)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 4:30 PM
Author: A Jurisprudence is Performed

yeah she's aight

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575014)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 4:30 PM
Author: JFC (lawman8)

looks turd liek u. almost as if ppl are naturally attracted to their own race & that is not racist

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575025)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 4:32 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl POTUS shutting down AZNmen's reproductive organs FOREVER)


i like any type of chic except for ALL BIRDSHITS and most DINDUS

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575036)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 11:23 PM
Author: JFC (lawman8)

(racist)

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37577045)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 8:39 AM
Author: a den of proles

britain is even worse

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37571991)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 11:49 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl POTUS shutting down AZNmen's reproductive organs FOREVER)


nah cause it doesnt have as many fat bitches, yea its still bad cause all ANGLO countries are TTT but london has some pretty decent birdshit cunts who are british and not EE

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572933)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 4:29 PM
Author: ;;;;;;...;;;;;..;;

Agreed, much worse. Not just fat but pale as fuck with terrible teeth.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575013)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 8:40 AM
Author: animeboi

All turdskins who can afford to be, are obese (they cook everything in rancid butter)

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37571994)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 8:46 AM
Author: Scarlett O'Hara (I was her love, she was my queen )

at least they have nice brown skin and pretty eyes and don't age as poorly as whit

Indian women are much better looking than white women (American, European, Australian, whatever). you are right that Indian men aren't very attractive (sorry to my Indian mALE FRIENDs - thre are some hot Indian men and you know I love y'all muah)

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572004)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 11:49 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl POTUS shutting down AZNmen's reproductive organs FOREVER)


lol u stupid nigbitch, u dont even know wtf indian men look like cause u just see IT nerds in amerikkka, grow a brain u self hating dindu cunt

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572936)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 11:51 AM
Author: lawman8

Lol

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572950)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 11:52 AM
Author: AssFaggot



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572956)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 11:52 AM
Author: ddr

hahahahaha

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572959)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 1:21 PM
Author: Scarlett O'Hara (I was her love, she was my queen )

tommy, you call black women ugly all the time

why get angry when I say im not attracted to Indian men? I didn't even say they look ugly, just that they're not my preference

I've seen you say sub-Saharan African women look like gorillas and shit,you hypocrite

how am I self hating? I am bashed like everyday for proudly saying that I think black .(and mulatto) women are the most beautiful birches in the plamet

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37573698)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 4:28 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl POTUS shutting down AZNmen's reproductive organs FOREVER)


black amerikkkan women are disgusting landbeasts, stfu bitch

i didnt say subsaharan look like a gorilla, some places like Ethiopia and swaziland actually have non gorilla bitches, better than US for sure

u date a BIRDSHIt that is all u need to know, a dindu bitch in the US dating a BIRDSHIT, jfc, most dindu chicks have self respect,

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575008)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 6:06 PM
Author: lawman8

Love this side of TT

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575465)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 6:39 PM
Author: wesley willis (NOT a uspo alt)

it really came out when he had to deal with dindu clients. he became kkk stormfront overnight

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575660)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 6:42 PM
Author: man o' war (mrjinx)



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575679)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:27 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl building wall around AZNmale baby hospital )


actually, this is fuking CR... dealing with dindu clients really turned me into a klansman, i hate those mother fuking niglets

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576560)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:31 PM
Author: guy who gets it (donny)

lmao

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576579)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 6:38 PM
Author: wesley willis (NOT a uspo alt)



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575655)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:31 PM
Author: guy who gets it (donny)

lol

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576575)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:32 PM
Author: Morning In America (🙏 )



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576582)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:35 PM
Author: shekels

Rofl holy shit

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576602)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:36 PM
Author: man o' war (mrjinx)



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576607)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:32 PM
Author: guy who gets it (donny)

Indian women are good looking in certain respects imo (often face), BUT ime their bodies are usually sub-par and worse than your standard 6--saggy, poor hip-waist ratio, too much fat in stomach compared to T&A, etc.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576584)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:46 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl building wall around AZNmale baby hospital )


it depends faggot, they have 180 tits usually and actually get fat in the US less than fuking birdshit women, many desi chicks remain fuking thin as furk but still have tits... its just the curry muncher queens who become big but even then its not landbeast size like a birdshit or dindu... i dont think ive ever seen a true landbeast indian amerikkkan chick

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576668)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:47 PM
Author: guy who gets it (donny)

eh the general trend of seeing indian women in US seems they are decent looking but weird body shapes. I like them otherwise. Maybe we need more of the hawt ones from Indian who were descended from the whitey colonial invaders

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576672)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 8:41 AM
Author: Scarlett O'Hara (I was her love, she was my queen )

yea definitely. why are ththey even uglier than European whites? you will notice this if you have traveled throughout Europe. It's weird!

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37571995)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:38 AM
Author: guy who gets it (donny)

I definitely think it revolves not just around obesity, but the hormones/chemicals and shit in the TTT US Diet. It just doesn't make sense. Northern euros (not britain) just have that effortless, thin look that Americans used to have a generation ago but which no longer exists in a majority of people.

UMC/Upper class Americans are still good, but the middle class and below has gotten much worse. And then it starts to persist through generations. IDK

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572181)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 11:50 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl POTUS shutting down AZNmen's reproductive organs FOREVER)


lol even UMC is shit, there is NO fucking good looking class in the US, even fuking SI SWIMSUIT issue has FAT DISGUSTING BIRDSHIT WOMEN in bikinis its disgusting as shit, u have RUINED THE WORLD u fuking birdshit losers

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572943)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 6:14 PM
Author: .,.,,.;;...;;.;;;.;.;.....;.;;;;.....;


it is the insane hormones in meat in the US. causes big shoulders, big bones, big fat faces. women look like men. just look at even rich celebs like jessica simpson... she looks like a man.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575504)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 11:51 AM
Author: .,,,.,.,,...,.,:,:,,...,::,...,:,....:..,:.::,.


*feeds you some hay*

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37572949)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 1:24 PM
Author: Scarlett O'Hara (I was her love, she was my queen )

sigh

always a scared as shit pumo...

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37573715)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 6:57 PM
Author: wesley willis (NOT a uspo alt)



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37575776)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:29 PM
Author: Morning In America (🙏 )

Nothing is more ugly than abbos

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576568)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:40 PM
Author: Maori woman performing defiant haka

and yet azn and white girls would rather have the worst looking birdshit than the "best" looking turd, odd case

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576634)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:47 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,. (AZNgirl building wall around AZNmale baby hospital )


except thats not even true, u dumb birdshit juice deprived faggot

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576670)



Reply Favorite

Date: January 11th, 2019 9:48 PM
Author: Maori woman performing defiant haka

it's literally fact 💩 boi, even bluesmoke rated turd men bottom of the barrel. fucking pygmies and albino lepers rated higher

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4175335&forum_id=2#37576679)